Перша зустріч з батьками: як налагодити контакт?

  На Рівненщині продовжують створювати будинки сімейного типу ...Родина  і дошкільний  навчальний заклад  – два суспільних інститути, які закладають фундамент майбутнього дитини. У них одна мета: виховувати здорову, соціально адаптовану, всебічно розвинену людину з високим інтелектуальним, творчим та духовним потенціалом.




Плідною робота може бути тільки за умови тісної співпраці всіх служб дошкільного навчального закладу, де визначено важливу роль кожного з фахівців:
- керівника дошкільного навчального закладу в організації співпраці з родинами вихованців;
- методичної служби в удосконаленні взаємодії  дошкільного навчального закладу та батьків;
- практичного психолога у забезпеченні психологічного супроводу взаємодії з родинами;
- музичного керівника у творчому розвитку вихованців та залученні батьків до участі у  художньо-естетичних  заходах  дошкільного навчального закладу.
У здійсненні  роботи по вивченню сім'ї бере активну участь весь педагогічний колектив. Інформація, отримана у ході вивчення родини, дозволяє педагогам під керівництвом завідувача та вихователя-методиста розробити структуру та скласти план співпраці на поточний навчальний рік, враховуючи особливості кожної родини та дитини.
Розповідайте більше батькам про те, чим займалися діти протягом дня, що цікавого робили про що дізналися, залучайте до активного життя групи та садочка.
 Отже, співпраця починається з першої зустрічі, емоційного контакту й розуміння з перших хвилин відвідування дошкільного закладу малюка з батьками.
Під час перших зустрічей варто користуватися здавна відомими, проте завжди сучасними правилами:
-        недоречно вести розмову з батьками на ходу. Якщо в даний момент у завідувача бракує вільного часу, краще запропонувати батькам прийти для бесіди в інший раз, точно вказавши день і час;
-        під час першої бесіди з батьками необхідно продумати, чим зайняти дитину: бажано мати в кабінеті (якщо дозволяє його площа) дитячий стілець та стіл, на якому розкласти книжки, настільні ігри, будівельний матеріал; можна запропонувати дитині пограти, поки ведеться розмова з його мамою (татком);
-        записуючи дані про батьків, необхідно проявляти такт, щоб не допустити небажаних розмов в присутності дитини;
-        розповідаючи батькам про дитячий садок, про правила прийому дітей, про режим, треба не допускати повчального тону. Важливо, щоб батьки зрозуміли, що невиконання будь-якого правила шкодить, перш за все, їх малюкові. Наприклад, якщо дитину привести з запізненням, то вона не встигне на гімнастику, буде нервувати і це  відобразиться на її настрої та здоров'ї;
-        під час першої бесіди з батьками необхідно дізнатися про склад родини, поговорити про звички дитини та інше;
-        пройти разом з батьками та малюком до групи, познайомити з вихователем, дітьми, груповим та іншим приміщенням закладу;
-        наприкінці розмови бажано нагадати, що усі будуть чекати приходу малюка.
Цілеспрямованості у  бесідах з батьками малюка  сприяють заздалегідь підготовлені пам'ятки:  «Як підготувати дитину до дитячого садка», «Як і що потрібно зробити в момент оформлення дитини в дошкільний навчальний заклад», «Яких правил потрібно дотримуватися в процесі відвідування дитиною дошкільного навчального закладу» «Бережіть дітей від травматизму», анкета первинного опитування, угода між дошкільним навчальним закладом та батьками дитини, які пропонуються батькам для опрацювання в домашніх умовах всіма членами родини.

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Методична робота з педагогами, які працюють дистанційно

Шановні колеги КЗ "ДНЗ №38 ВМР"!  Опрацюйте дистанційно з 04.05. по 08.05. Семінарське заняття на тему « ОСОБЛИВОСТІ ОР...